2009. július 18., szombat

Mortimer Beckett és House of Wonders - Babies Come Home

Végigjátszottam mindkét Mortimer Beckettet: a szellemeset
és az időutazást is.


Nagyon tetszett mindkettő: szép a grafika, izgalmas a játék. A keresésnél az egyes tárgyak képei vannak megadva, de picit annyival nehezítve, hogy minden tárgy több részlete keresendő. A megkeresett tárgyat el kell helyezni valahová, vagy oda kell adni valakinek, és itt vagy további részt találunk vagy valamilyen segítséget kapunk. Egy-egy rész végén pedig valamilyen feladványt meg kell oldani, felhesználva a korábban kapott (egy könyvecskében összeírt) segítséget. Nálam 5-ös.

Belekezdtem a Travelogue 360 Paris-ba, de már az elején nem boldogultam vele, ez az iránytűs 3D-s iránytás nekem nem jön be, sőt...úgy hogy abba is hagytam..

Új játékba is kezdtem: House of Wonders - Babies Come Home
A grafika elég furi: egyrészt mulatságosan idétlen, másrészt szép és csalafinta.
Főtéma a babavárás: a különböző különleges (van fejre állított, leeső tárgyakból kiválasztandó, fekete-fehér stb.) kereső szobákban a tárgyak megkeresése(angol szó megadással) és néhány logikai feladvány megoldása után a babaérkezéséhez különböző dolgokat szerezhetünk be.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése