2009. október 23., péntek

Helyzetjelentés

Jó régen nem jelentkeztem, de mostanában nem volt túl sok időm játszani, azért egy picit-picit igen.
A Fluxot befejeztem, és végig nagyon szerettem.
A Scrapbook Pages is végigjátszottam. Néha egy picit untam, mivel gyakran ismétlődtek a keresőképernyők fiókok, polcok - igaz, a keresendő kellékek, dolgok azért változatosak voltak. A legjobban az egyes részek zárójátékai tetszettek: egy scrapbook-os "mű" kiegészítése bizonyos kellékekkel a feltüntetett körvonalak és a rendelkezésre álló kelléktárak alapján. Ha ezzel elkészültünk, lehetőség van további kiegészítésre. Összességében nagyon tetszett, de azért nem mondható izgalomgazdag játéknak.
A Yard Sale Junkies-t végleg abbahagytam, nem tetszik a játék, és mivel mostanában nagyon kevés időm jut bármire, viszont annyi, de annyi jó keresős játék van....
A Civil War-t és Cakemaniat egy időre abbahgytam, de nem örökre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése