2010. április 25., vasárnap

Masquerade Mysteries: The Case of the Copycat Curator

Az a helyzet, hogy ez is egy nagyon jó játék.
Egy kicsit másabb-összetettebb az eddigieknél, a keresgélés és a tárgyhasználat kiegészül eszkábálással és időnkénti álruhába öltözködéssel, illetve a sima keresés mellett "fotózni" is kell a leírásnak megfelelően.
A főhős magánnyomozó-leányzó egy műkincshamisító banda után nyomoz.
A keresés angol szómegfelelők alapján történik, gyakran több helyen is kell keresni ahhoz, hogy mindent összeszedjünk. Az "eszkábálásnál" az összegyűjtött kacatokból készítünk segédeszközöket a nyomozáshoz.
Közepes nehézségű játék, a rendelkezésre álló segítséggel végigjátszható. A grafika is nagyon szép. Összességében egy nagyon jó játék, bízom benne, hogy lesz folytatása.







2 megjegyzés:

  1. én is játszom vele és elakadtam a maskot kéne megkeresnem de semmi, és nem tudok sehova menni, merre fele keressem??

    VálaszTörlés
  2. A maszk a Janitor Closetban, a jobb oldali polcon lévő ládában van.
    Azt hiszem én is itt akadtam el, de találtam végigjátszást, így csaltam egy picit.
    (itt a segítség: http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=hu&ie=UTF-8&sl=en&tl=hu&u=http://www.bigfishgames.com/blog/masquerade-mysteries-the-case-of-the-copycat-curator-walkthrough/&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhhONFwf28KWBF8VIMNo3rjMmKKsKw#3.
    A fordítás elég béna a google-val, de azért néha jól jön a segítség.

    VálaszTörlés