2010. október 30., szombat

Samantha Swift and the Fountains the Fate

Mostanában egyre ritkábban és egyre kevesebb időt tudok játszásra fordítani, de azért nem hagytam abba.

Ez a játék már az elején nem tetszett, mert egyszerűen nem találtam meg a tárgyhasználásokat, valahogy nehezen villantak elő a fogaskerekek, melyek jelezték. Végül azért megbarátkoztam vele.

 Összességében elég jó kis összetett tárgyhasználós-tárgykeresős játék. A keresés angol szómegfelelők vagy szómeghatározások alapján történik.
 
A grafika is elég jó.
 
A tárgykereső képek nem ismétlődnek. A helyszínek változatosak.
Különféle logikai feladványok
egészítik ki a kereséseket illetve azonos, hasonló dolgokból több összegyűjtése
is többször előfordul.
Az előző részekkel nem játszottam, bár találkoztam már velük, így viszonyítási alapom nincs, de azért jól elvoltam vele.



 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése