2011. május 24., kedd

Natalie Brooks - Az elveszett királyság kincsei


A játék magyarosított változatával játszottam. Jó volt úgy játszani, hogy mindent értettem, végig tudtam kísérni az egész kerettörténet. Az angol nyelvű játékokkal általában ilyen téren problémáim (nyelvi hiányosságok miatt) vannak.
Összességében tetszett a játék, a grafika szép, a kalandra sem lehet panasz, sőt még kivételesen a rajzfilmszerű összekötő részek is tetszettek. Viszont most először éreztem úgy, hogy hiányoztak a hagyományos kereső lapok. Vannak ugyan benne ilyenek is minden részben, de egy kicsit többet is elbírt volna. Ettől függetlenül azért sokat kell keresgélni, tárgyrészeket, eszközöket, melyek használata mozdítja előre a történetet. A mini játékok változatosak, de megoldhatóak. A másik problémám az volt, hogy túl rövidnek tűnt az egész, úgy lett vége, hogy én még vártam volna a folytatást...
os







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése