2011. június 11., szombat

Tearstone


Először nemigazán tetszett a játék. A grafikája és maga a játékmenet sem jött be nekem, de végül mégis lejátszottam. Van benne minden, rengeteg kombinált tárgyhasználás, tárgyrészlet keresés, számtalan logikai feladvány. Maga a játék menete nem volt túl logikus, és gyakran problémát okozott, hogy a megszerzett tárgyakkal mit kezdjek, így gyakran szorultam segítségre. Viszont hagyományos keresőlappal nem  találkoztam, ami hiányzott is.
A grafika aprólékos, de én nem találtam túl szimpatikusnak, bár azért akadtak benne szép része.
Nagyon ötletesnek találtam a Magic Mixert, ahol két tárgyat összekeverve, egy harmadikat hozzunk létre. Ezzel is volt problémám, mivel nem mindig volt egyértelmű mit kellene összekevernem, hogy egy szükséges dolog jöjjön létre...
 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése