2011. november 24., csütörtök

Death at Fairing Point - A Dana Kinghtstone Novel

Többször előfordult már velem, hogy egy játéksorozatból nem az első résszel játszottam először, hanem a folytatással, és az hozta meg a kedvem, illetve kíváncsivá tett az előző rész(ek)re. Most viszont csak szerettem volna először a folytatással játszani, de a gépem nem hagyta, valamilyen memóriacímke-hibára hivatkozva nem indult el a játék.Sokszor próbálkoztam, mindhiába, azért egy kicsit megnyugtatott az a tudat, hogy a problémám nem egyedi, fórumokon találkoztam az enyémhez hasonló hibát leíró kommenteket. Így valószínűleg a folytatásról lemondhatok, de egy kósza ötletként megpróbálkoztam az előző résszel, és csodák csodájára ez működött... és nagyon-nagyon tetszett.
A grafika nagyon szép. A tárgyhasználások egyértelműen adják magukat. A mini játékok pedig teljesen lenyűgöztek: számtalanféle volt belőlük, mind-mind különböző, jobbnál jobb és szebbnél szebb változatokban.
A hagyományos keresőlapokból nagyon kevés volt, de fel sem tűnt a hiányuk. Nemcsak sima szómegfelelős formájú, hanem több azonos, vagy témához kapcsolódó kereső lappal is találkozhatunk.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése