2012. június 9., szombat

Dream Day 7 True Love

Ez is egy jó kis sorozat legújabb rész, bár ha minden igaz, csak belenéztem az előzőekbe, de pótolni fogom.
A játék során 70. házassági évforduló megünnepléséhez tesszük meg az előkészületeket. 
A grafika nagyon szép, a keresőlapok jól kidolgoztak. A mini játékok egyszerűek, változatosak. 
A játék szerintem igazán nőcis, tervezgetős-berendezős. Több helyen találkozhatunk kézimunkás dolgokkal, amit én nagyon szerettem (persze, mivel kötés-keresztszemezés-horgolás híve is vagyok, ha jut rá időm), vagyis érezhető a játék során a kreatív női kéz jelenléte. Szerencsére időnként előfordul egy-egy játékban. Akihez nem áll közel a kézimunkázás, lehet, hogy észre sem veszi ezeket az apróságokat...














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése