2012. szeptember 29., szombat

Secrets of Power - Alexander The Great

Erről a játékról olvastam nagyon rossz, lehúzó kritikákat, de akkor már elkezdtem, és nem akartam abbahagyni. Ezt a döntést nem bántam meg, mert nekem tetszett. Túl nagy bibi nincs is vele. A grafika közepes: láttam sokkal szebb, de sokkal csúnyább játékkal is, s vannak benne egészen szép részletek is. Az élőszereplős összekötő rész alapból nem szeretem egyik játéknál sem, így ezért itt sem voltam oda, de szerencsére kihagyhatóak, s nem beszélve a sok-sok repülőgépezésből...amit egy idő után igencsak untam. Ettől független a játékrészek egészen jók. A tárgyhasználatok logikusak, adják magukat. A keresőlapok is elég jók, extrák nélküli normális méretűek, főleg szómegfelelő alapjániak, de vannak köztük árnyékkontúr alapján történőek is. A mini játékok változatosak, és nagyon jók, ötletesek is vannak köztük. Van portálszerű térkép is, de sajnos a repülést akkor is meg kell tennünk. Összeségében egy jó (mondjuk inkább jóközepes) játék. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése