2010. február 2., kedd

Mortimer Beckett and the Lost King

Most játszom másodszor. Az igazság az, hogy először leginkább a 8 évesem játszott vele, én alig jutottam hozzá. Néha, ha véletlenül elakadt, akkor én voltam a segítsége.
Nagyon tetszik mindkettőnknek, az I-II.rész is nagyon szuper volt, de most ez a kedvenc.
A grafika nagyon szép, a zene is hangulatos.
Az előző részekhez képest itt annyi változott, hogy nem részletekben kell a tárgyakat megkeresni, hanem egészben. A keresgélés kép megfelelő alapján történik, és minden megtalált dolgot használni kell valamire (vagy éppen oda kell adni valakinek. A legtöbb használat után ajándék drágakőrészt kapunk, ami egy koronát díszít. Az egyes részeknél 5-5 helyszin van, ahol egyrészt keresgélünk, tárgyakat használgatunk, összegyűjtjük mindegyik drágakövet, illetve valamilyen feladványt oldunk meg, amihez valahol találunk segítséget is. Összességében nagyon jó játék, abbahagyhatatlan. Közepes nehézségű, a rendelkezésre álló segítséggel (majdnem) könnyedén végigjátszható. Egy baj van vele, kicsit rövidnek tűnik, én még játszottam volna tovább.
A második rész után a fiacskám alig várta, hogy megjelenjen a 3., most viszont abban reménykedünk mindketten, hátha lesz folytatás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése