2010. február 20., szombat

Unexpected Journey

Mostanában még kevesebb időm jut játszani, de azért ezt is végigjátszottam.
Ez is nagyon tetszett, elfogultság ide, vagy oda (mármint a keresgélős játékok iránt).
Jó kis játék ez is: egy fiatal újságiró-leányzó kalandjai tárgyhasználós keresgélős játékba ágyazva.
A keresgélés angol szómegfelelő alapján, időnként több darab keresése azonos tipusú dolgokból. A rendelkezésre álló segítséggel végigjátszó, közepes nehézségű, és viszonylag hosszú játék.




2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Véletlenül akadtam rá erre a blogra, de Neked köszönhetem, hogy fanatikus tárgykeresgélő lettem. :) Várom a további játékismertetőket. Egyenlőre a 3 Agatha Christi-s és a 3 Mortimer Beckett játékot próbáltam ki, nagyon tetszettek. (Habár az oldalon nincs fent, de a Mirror Mysteries játékot is végigvittem, az is nagyon jó volt, ha nem ismernéd, tudom ajánlani)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi szépen a kommentet, és a tippet is.
    Az a baj, hogy annyi sok jó játék van, de mostanában nagyon kevés időm jut rá.
    Örülök viszont annak, hogy sikerült megfertőzni ezzel a jó kis "szenvedéllyel".

    VálaszTörlés