2012. augusztus 6., hétfő

Surface - Mystery of Another World

Előfordult már néhányszor, hogy egy játéksorozat 2. vagy 3. részével játszottam először, és mivel bejött nekem, vagy nagyon tetszett előkerestem az előző rész(eke)t. Általában ezek az "előző" részek is tetszenek. Most is így jártam, mivel ez a játék is nagyon tetszik. Fura az egymási után játszás, mert így jobban lejönnek az eltérések. Itt is találtam ilyesmit. A grafika egyformán szép, különösen a keresősőknél, de ennél a résznél viszont az összekötő, történeti rész nem igazán jött be, valahogy furának tűnt (a másiknál szimpatikusabb volt). 
A kereső lapoknál itt mindegyiknél akad 1-2 mini játék, amit sajna a másik részből már kihagytak. 
A térkép már itt is jelen van, de csak helyzetjelölő, a másiknál portáljellegű.
A mini játékok itt is változatosak, vannak nehezek, de kihagyhatóak.
A tárgyhasználatok egyértelműek, logikusan adják magukat. 
Összességében ez is jó és szép kis játék.
 














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése