2012. november 2., péntek

Awakening - The Skyward Castle

Ez a játék összességében nem tetszett, valahogy olyan érzésem volt, túl sok mindent akartak összegyúrni egy játékon belül, és ez az összetettség áttekinthetetlenné tette a játékot (legalábbis nekem nem volt logikus, nehezen követhetőnek éreztem). A tárgyhasználatok sem voltak mindig egyértelmű, és összetevők sokasága miatt gyakran elvesztettem a továbblépés fonalát.  
Másik oldalról nézve viszont a grafika nagyon szép. A keresőlapok változatosak, mindig megvannak tűzdelve valami plusszal (pl. mini tárgyhasználattal). A minik vegyesek, vannak köztük nagyon ötletesek, és vannak kevésbé sikerültek. A zsebsárkány-segítő nagyon ötletes. Van térkép is, ami portálszerű, bár annyira nem használható, mivel a nyomonkövethetőség nehezítettségén ez sem segít.
A női kreativ hobbik nyoma itt is előjön: patchwork-darabkák összegyűjtése a szőnyeghez. Összességében elvoltam vele, de azért néha nagyon töménynek éreztem.
 


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése