2012. november 2., péntek

Spooky Mahjong

Egy ideig nem keresőztem, de azért játszottam, még hozzá mahjongot.
Nagyjából 20 éve kerültem kapcsolatba a számítástechnikával. Gimiben érettségiztem és elég bizonytalan voltam a folytatásban. Azzal tisztában voltam, hogy egy sima érettségi semmire nem jó, főleg itt Borsod megyében. Így hát mindenképpen kezdeni kellett magammal valamit. Akkoriban jelentkezett a munkanélküliség, és kezdték tevékenységüket az átképző központok. Pályakezdőként lehetőségem volt elsők között elvégezni egy tanfolyamot: számítógépes ügyviteli programkezelői ismereteket szereztem. Fura visszagondolni, hogy akkor még nemigen volt Windows (mi még nem is tanultunk róla, csak a következő tanfolyam hallgatói), DOS-os word, quattro (nem biztos, hogy így kell írni - ez egy excelhez hasonló táblázatkezelő progi volt) és egyéb DOS-alapú irodai jellegű programok használatát sajátítottuk el. Az is furcsa volt, hogy rögtön egymásra találtunk, már mint a számítógép és én. Valahogy ráéreztem, és elég jól ment az egész. Na  de hogy jön ez a játékhoz, nem bolondultam meg, de ezen tanfolyamon a pihenő időben, szünetekben lehetőségünk volt a számítógépes játékokkal való ismerkedésre is: itt játszottam először tetrisszel, arkanoiddal és persze mahjonggal is. (Azóta szeretek PC-s játékokkal játszani.:))
Ezzel az ősPCs mahjonggal játszottunk:
Mostanában is szoktam időként mahjongozni, főleg ha nagyon el vagyok fáradva testileg-agyilag.
A Spooky Mahjong halloweenes hátterű és a kövek figurái is ebben a témában készültek. Nagyon aranyos a grafika. Mahjong-szeretőknek biztosan tetszeni fog. Menetközben a játék egyre nehezedik, vagy rövidebb idő alatt kell befejezni egy-egy pályát, vagy kevesebb forgatással...mindenestre jó kis játék.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése