2011. július 16., szombat

Becky Brogan - The Mystery of Meane Manor

Régen hagytam már abba játékot, de most így jártam.
Valahogy ez nem volt nekem való.
Eleve jobban szeretem a tárgyhasználósakat az egyszerű keresősöknél, de általában nincs velük problémám.
Viszont most úgy éreztem, kár rá időt pazarolni...
Az összekötő rész rajzfilmszerű grafikája sem jött már be, de ez legyen a legkevesebb, mert nem attól még a többi része lehetne jó. Itt nem így van. Mivel a kereső lapokon a megkeresendő tárgyak annyira picurkák, hogy időként jó sok idő szükséges a rátalálásukra. Főleg, hogy a fotós alapképeken aztán teljes összevisszaság, káosz uralkodik, annyira, hogy elveszi a kedvét az embernek a keresgéléstől. A hint pedig nagyon bosszantó, mivel csak a keresendő tárgy körvonalas képét mutatja, ami gyakran méretben is eltér, de nem segít, mivel nem villant rá a helyre. Jó, persze, hint nélkül az igazi a végigjátszás, de alkalmanként azért néha szükséges...lenne...Lehet, hogy később előkerülnének jobb vonások is a játékból, de ennyi éppen elég volt belőle.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése