2011. július 26., kedd

The Missing - A Search and Rescue Mistery

Összességében ez is jó kis játék. Megvan benne minden, ami egy jó tárgyhasználós keresős játékhoz szükséges. Bár a főjáték grafikája nekem nem jött be, de a bonuszé viszont kárpótolt. Az is igaz, hogy a tárgyhasználások között sok volt a szerelgetés, összetákolgatás, ami szintén nem a kedvencem, de azért egészen jól elvoltam vele...
A keresések egyrészt hagyományos szólistásak, de találkozhatunk árnykép alapján illetve listás gyűjtögetőssel is. A játék viszonylag jól követhető, a tárgyak önmaguk utalnak a használatra. Igaz, néha elakadtam, járkáltam is össze-vissza, de végül mégis a végéhez értem. A bonusz játék pedig nagyon tetszett, jobban mint az egész. A megoldandó feladatok itt jóval egyértelműbbek voltak, és a szép grafika teljesen más hangulatot adott a zárórésznek.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése